بلاگ

آموزش لمینت و لیفت مژه

آموزش لمینت و لیفت مژه

مژه‌ها نقش موثری در زیبا دیده شدن چهره دارند. یکی از شیوه‌های خوش فرم کردن مژه‌ها لیفت و لمینت مژه است که این کار تأثیر فوق العاده‌ای در بزرگ شدن چشم‌ها دارد، این شیوه اخیراً بسیار رایج شده است. تبلیغات به واسطه‌ی شبکه های اجتماعی تاثیر زیادی در گسترش و رواج این تکنیک داشته است. لیفت و لمینت مژه شیوه‌ای است که از آن برای حالت دادن و فر کردن مژه‌های طبیعی برای مدت نیمه موقتی استفاده می‌شود. در این مقاله ما شما را با این آشنا خواهیم کرد.

لیفت و لمینیت مژه چیست؟

بین لیفت و لمینت مژه فرق کمی وجود دارد. برای مثال اگر شما می‌خواهید که مژه‌های ضخیم و بلندی داشته باشید باید از روش لمینت مژه‌ها استفاده کنید. و در صورتی که می‌خواهید مژه‌هایتان فر شود و از حالت صاف بودن خارج شود، در چنین شرایطی بهتر است از ابزارهای لیفت مژه بهره ببرید. علاقه‌مندان می‌توانند از این دو روش با توقف دو‌روزه استفاده کنند.

لیفت مژه شیوه‌ای است که مژه‌های بی حالت، کوتاه و صاف را زیبایی می‌بخشد. این روش هم مثل اکستنشن مژه باعث بزرگ تر شدن چشم‌ها و جذاب تر شدن ظاهر می‌شود. البته دقت داشته باشید که لیفت مژه نسبت به اکستنشن مژه بسیار طبیعی تر است، به گونه‌ای که با لیفت مژه دیگر نیازی به هدر دادن وقت برای میکاپ و گریم چشم‌ها نیست. لیفت مژه یکی از تکنیک‌های جدید آرایشگری است که باعث می‌شود شما مدت زمان کمتری را برای خود آرایی اختصاص دهید.

لمینت مژه هم مکمل لیفت مژه است، مژه‌ها بعد از لمینت بلندتر و ضخیم تر می‌شوند. البته دقت داشته باشید که حالت طبیعی خود را از دست نمی‌دهند، این در حالی است که روش هایی مثل کاشت عوارض زیادی دارند. در لمینت مژه برای این‌که مژه‌ها پر رنگ و ضخیم تر به چشم بیایند مژه‌ها را رنگ می‌کنند طی این فرآیند از انواع و اقسام مواد تقویت کننده‌‌ به منظور تقویت مژه ها استفاده می‌شود. در پایان با استفاده از روش لمینت، مژه‌ها حدوداً ۲۰ تا ۴۰ درصد ضخیم‌تر می‌شوند.

البته دقت داشته باشید که از ابزار های لیفت مژه و لمینت مژه در دوران بارداری و شیردهی استفاده نکنید چون ممکن است باعث ایجاد خطراتی بر روی شما و فرزندتان شود.

فواید لیفت و لمینت مژه

لیفت مژه مزایای زیادی دارد که در این‌جا به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  • شیمیایی نبودن این تکنیک باعث شده تا افراد زیادی از کاشت مژه منصرف شوند و به این روش طبیعی روی بیاورند.
  • روشی طبیعی برای محکم شدن و پرپشتی مژه ها است. که به افزایش زیبایی مژه‌ها کمک می‌کند، با روش لیفت مژه و افزایش گیرایی مژه‌ها شما صاحب مژه‌هایی جذاب و طبیعی می‌شوید. در این کار هیچ خبری از مژه مصنوعی یا چسب نیست وهمه چیز زیبایی ظاهری خودتان است.
  • لیفت مژه برخلاف اکستنشن نیازی به ترمیم ندارد و لازم نیست هر چند وقت یک بار برای ترمیم به آرایشکاه مراجعه کنید‌.
  • لیفت مژه هیچ عوارضی نظیر خشک شدن و ریزش مژه ندارد.
  • قیمت لیفت مژه نسبت به اکستنشن مژه نصف است و روشی بسیار مقرون به صرفه تر است.
  • ‌ لیفت مژه زمان زیادی را از شما نمی‌‌گیرد. کل زمان اختصاصی برای این پروسه ممکن است ۴۵ تا ۶۰ دقیقه طول بکشد به استثنای این‌که بخواهید مژه هم اضافه کنید که در این صورت کمی به این زمان افزوده می‌شود. در حالت کلی مدت زمانی که صرف لیفت مژه می‌کنید بسیار کمتر از اکستنشن مژه است.
  • از لحاظ ماندگاری لیفت نسبت به اکستنشن دوام بیشتری دارد. روش لیفت مژه حدوداً ۸ تا ۱۲ هفته دوام دارد و اکستنشن هم تا ۴ هفته ماندگاری دارد.
  • در صورت انجام لیفت بعد از گذشت ۴۸ ساعت شما می‌توانید آرایش چشم را انجام دهید.
  • شما در این حالت می توانید به کمک ریمل، زیبایی مژه‌های خود را چند برابر کنید و به زیبایی خودتان بیفزایید. مدل پرس ریمل فرقی نمی کند و شما با استفاده از آن طوری به مژه‌هایتان حالت می‌دهید که مثل اکستنشن باشد اما دردسرهای آن را ندارد.
  • این کار باعث تقویت مژه ها می‌شود. و ‌به کمک‌ مواد درجه یک آمریکایی به بلندتر شدن و مشکی شدن مژه‌های اصلی خودتان کمک‌میکند.

مواد و وسایل مورد نیاز برای لیفت و لمینت مژه

لمینت مژه کار خیلی سختی نیست و با داشتن لوازم مورد نیاز و کمی آموزش و دقت، می‌توانید خودتان هم این کار را انجام دهید. لوازم مورد نیاز برای لمینت مژه به شرح زیر می‌باشند:

  • رول سیلیکونی
  • مواد کراتینه مرحله نخست (صورتی)
  • مواد کراتینه مرحله دو (آبی)
  • ریموور
  • ‌ براش ویژه با سری نازک
  • چسب ویژه
  • میله جداکننده مژه
  • پد زیر چشم

سخن پایانی

به در حالت کلی اگر بخواهیم معایب و فواید لیفت مژه را در کنار هم قرار دهیم به این پی می‌بریم که این کار ارزش ریسک کردن را دارد اما این در صورتی است که کار خود را به یک متخصص با تجربه و حرفه ای بسپارید.

برای این‌که نتیجه دلخواهتان را کسب کنید بهتر است که قبل از انجام این تکنیک با یک تست کوچک متوجه حساسیت و عدم حساسیت خود شوید. به این منظور از آرایشگر خود بخواهید که محلول لیفت را بر روی یک قسمت کوچک امتحان کند تا واکنش بدن خودش را ببیند.

تاری دید هم یک عارضه طبیعی است. به هر حال در طی مراحل لیفت مژه به مدت طولانی باید چشمان خود را بسته نگه دارید. بنابراین ممکن است تا مدت کوتاهی دچار تاری دید شوید. اما لازم نیست نگران باشید. این عارضه به سرعت از میان می‌رود. بنابراین نباید به سبب یک عارضه کوچک تمام مزایای لیفت را زیر سوال ببرید.

‫0/5 ‫(0 نظر)
بخوانید  چگونه روتین پوستی کامل داشته باشیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *