بلاگ

برای رفع جوش صورت چه کنیم؟

برای رفع جوش صورت چه کنیم؟

داشتن پوست صاف و شفاف از معیارهای اصلی هر شخصی می‌باشد؛ که موجب بالا رفتن عزت نفس و زیبایی بیشتر آن می‌شود. جوش‌ها یکی از مهمترین مشکلاتی هستند که هرشخصی ممکن است در هر سنی آن را تجربه کند. تغییرات هورمونی دوران بلوغ، ژنتیک، آب‌وهوا، تعریق، استرس و فشارهای روحی و ترشح چربی بیش از حد پوست یا بسته شدن منافذ پوست با آلودگی‌ها از عوامل ایجاد جوش و آکنه بر روی پوست صورت می‌باشد.

رفع جوش صورت

درمان جوش صورت با استفاده از محصولات ضدجوش

همه افرادی که از عارضه جوش و آکنه صورت، رنج می‌برند؛ دست به کارهای مختلفی برای از بین بردن جوش صورت، می‌زنند. معمولا اولین اقدامات این افراد، استفاده از روش‌های خانگی برای حل این مشکل است؛ اما همیشه این روش‌ها کارساز نیستند و نه‌تنها باعث بهبود این جوش‌ها نمی‌شوند بلکه ممکن است پوست را تحریک به ایجاد جوش‌های جدید کرده یا التهاباتی در سطح آن ایجاد کنند. بنابراین استفاده از محصولات بهداشتی و مراقبتی متناسب با این پوست‌ها می‌تواند بهترین روش درمانی، برای از بین بردن جوش صورت باشد.
برندهای مختلفی محصولات درمان جوش صورت را در قالب شوینده‌ها، کرم‌ها، ژل و ماسک‌ها به بازار عرضه کرده‌اند؛ که در ادامه به معرفی چند نمونه از بهترین شوینده‌های ضدجوش صورت، ژل‌های ضدجوش صورت و همچنین بهترین اسکراب، آبرسان و ماسک‌های متناسب با این نوع پوست خواهیم پرداخت:

بهترین شوینده‌های رفع جوش صورت

شستن روزانه صورت از آلودگی‌هایی که امروزه در معرض آن‌ها قرار داریم یکی از لذت‌بخش‌ترین کارها است که طراوت و شادابی را به پوست برمی‌گرداند.بنابراین آب به تنهایی توانایی از بین بردن همه‌ی آلودگی‌های سطح پوست را ندارد.

مراقب همیشگی پوست و موی شما

برای مشاوره قبل از خرید و اطلاع از نحوه ی مصرف محصولات ما با کارشناسان فروش مجموعه از طریق تلگرام در ارتباط باشید.

شوینده ضدجوش سیمپل مخصوص پوست چرب و مختلط

از جمله ویژگی‌های این ژل می‌توان به طبیعی بودن آن اشاره کرد یعنی هیچ گونه مواد شیمیایی مانند عطر، رنگ و… در آن به کار نرفته است و درمقابل از عصاره‌ی مواد طبیعی مانند روی، فندق و آویشن، در آن استفاده شده است. همچنین این شوینده میزان چربی پوست صورت را به طور دقیق تنظیم می‌کند به همین علت سطح پوست را مات می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این محصول پاکسازی پوست صورت و جلوگیری از هرگونه آلودگی و جوش است؛ قابل ذکر است این محصول وگان بوده و فاقد هرگونه تست حیوانی می‌باشد.

ژل شستشوی ضدجوش پلاس نوتروژینا sivil karsiti

ژل شستشوی پلاس نوتروژینا از موثرترین شوینده‌های صورت محسوب می‌شود. این شوینده باکتری‌های مولد جوش و سلول‌های مرده را از بین برده و موجب درمان جوش صورت شده و پوستی تمیز و شاداب را برای استفاده‌کنندگان به ارمغان می‌آورد. فرمولاسیون ملایم آن سبب شده تا این محصول برای استفاده روزانه بسیار مناسب باشد.
این محصول برای انواع پوست خصوصا پوست‌های چرب و مستعد آکنه و جوش بسیار مناسب می‌باشد؛ همچنین‌عدم وجود روغن معدنی، فتولات، سولفات و مواد صابونی در این محصول علاوه بر پاک‌کنندگی عمقی پوست، از ایجاد خشکی و کشیدگی روی پوست جلوگیری به عمل می‌آورد. سالسیک اسید موجود در این شوینده ضدجوش صورت باعث لایه‌برداری ملایم از پوست شده و استفاده مداوم از آن منافذ باز پوست را کاهش می‌دهد.

شوینده ضدجوش سیمپل مخصوص پوست چرب و مختلط

شوینده ضدجوش نوتروژینا

استفاده از شوینده ضدجوش نوتروژینا سبب نرمی و لطافت پوست شده و از بروز خشکی جلوگیری می‌کند. این محصول با کاهش ترشح چربی در پوست، موجب رفع جوش‌های سرسفید و سرسیاه می‌شود. این شوینده به عنوان یک شوینده ملایم برای استفاده روزانه توصیه می‌شود. عدم وجود مواد صابونی در ترکیبات آن باعث هماهنگی بیشتر با پی اچ پوست شده و خشکی و کشیدگی در سطح پوست ایجاد نمی‌کند. پاک‌کنندگی عمقی پوست بدون آسیب به لایه‌های زیرین آن سبب محبوبیت بیشتر این محصول شده است.

ژل شوینده و آبرسان صورت سیمپل مدل پاکتی صورتی‌

عدم وجود مواد شیمیایی و مضر در ساخت این محصول، آن را به یک شوینده ضدجوش صورت محبوب، خصوصا برای پوست‌های حساس تبدیل کرده است؛ پوست از ویتامین E و آب تصفیه شده موجود در این محصول به خوبی تغذیه کرده و سالم و شاداب می‌گردد. این محصول به دلیل سایز کوچک خود بهترین انتخاب برای سفرهاست؛ که توانایی برطرف کردن کلیه‌ی آلودگی‌ها و باقیمانده‌های مواد آرایشی روی سطح پوست را دارد.

ماسک و شوینده و اسکراب ۳ کاره پیور اکتیو Garnier

در ترکیبات این محصول از عصاره اکالیپتوس استفاده شده است که خاصیت چربی‌زدایی و لایه برداری بالایی دارد. همچنین ایجاد جوش‌های سرسیاه سطح پوست که به دلیل نفوذ آلودگی‌ها، درون منافذ باز پوست است را با بستن این منافذ، کاهش می‌دهد. پاک‌کننده سه کاره پیوراکتیو، مناسب برای پوست‌های چرب تا مختلط است و همانطور که از اسمش پیداست همزمان کار ماسک، شوینده و اسکراب را انجام می‌دهد و سبب درمان جوش صورت نیز می‌شود.

محصول شگفت انگیزتو پیدا کن! مشاورش با من:)

طبقه بندی محصولات
    بخوانید  معرفی بهترین اسکراب‌ها برای انواع پوست
    فیلتر قیمت

      معرفی بهترین اسکراب‌های ضدجوش

      اسکراب‌ها با دانه‌های ریز درون خود در سطح پوست خراش‌های کوچکی ایجاد کرده و لایه‌های عمیق پوست را از شر آلودگی‌های مداوم، که پوست دائما در تماس با آن‌ها است را از بین می‌برد. اسکراب‌ها ممکن است به صورت ژل یا کرم باشند و یا حتی کمی سفت‌تر و جامد باشند. در ادامه به معرفی بهترین اسکراب‌های این برند خواهیم پرداخت:

      اسکراب ضدجوش نوتروژینا

      این اسکراب با صیقل دادن سطح پوست تمامی سلول‌های مرده و آلودگی‌های عمقی آن را از بین می‌برد و از ایجاد جوش‌های سرسفید و سرسیاه جلوگیری می‌کند. این محصول به دلیل پاکسازی عمیق پوست، صافی و شفافیت را بیش از پیش به پوست می‌بخشد و کنترل‌کننده آکنه است. سالسیک اسید موجود در این اسکراب موثر در کاهش التهابات پوستی و آکنه می‌باشد. این محصول یکی از محبوب‌ترین راه‌های درمان جوش صورت می‌باشد.

      اسکراب ضدجوش سرسیاه نوتروژینا

      اسکراب ضدجوش سرسیاه نوتروژینا دانه‌های ریزی درون خود دارد که جوش‌های سرسیاه را از بین برده و مانع بروز مجدد آن‌ها می‌شود. این محصول مناسب برای پوست‌های مستعد جوش‌های سرسیاه است. این اسکراب تعدیل‌کننده و تنظیم‌کننده چربی پوست نیز می‌باشد و قدرت پاکنندگی بالایی دارد و قابل استفاده برای شستشوی روزانه می‌باشد. این اسکراب همانند یک کرم لایه‌بردار عمل کرده و با برداشتن لایه نازکی از سطح پوست، ترشح سموم را کنترل کرده و منافذ را پاکسازی می‌کند و از این طریق باعث از بین بردن جوش صورت می‌شود.

      اسکراب و ماسک زغال گارنیرGarnier

      این محصول فرمولاسیون پیشرفته‌ای دارد که همزمان به صورت اسکراب، ماسک و هم شوینده قابل استفاده است. ژل شستشوی زغال فعال دارای اسید سالیسیلیک بوده و پوست را از هرگونه کثیفی و ناخالصی، به شدت تمیز می‌کند؛ ذرات لایه‌بردار طبیعی موجود در آن باعث استفاده از این محصول به صورت اسکراب گشته است که پوست را کاملا پاکسازی می‌کند. استفاده از این محصول به عنوان ماسک باعث کاهش ترشح چربی پوست و در نتیجه کاهش ایجاد جوش می‌شود.

      معرفی بهترین اسکراب های ضد جوش

      بهترین سرم و تونر برای درمان جوش صورت

      از آنجایی که شستشوی زیاد پوست ممکن است تعادل اسیدیته آن را از بین ببرد و باعث خشکی آن شود، استفاده از تونر می‌تواند به سالم ماندن آن بسیار کمک کند؛ زیرا مهم‌ترین کاربرد تونرها، متعادل ساختن سطح طبیعی PH پوست است و رطوبتی که پوست ممکن است در حین شستشو از دست داده باشد را به آن برمی‌گرداند.
      سرم‌ها نیز اصولا برای رطوبت‌رسانی پوست استفاده می‌شوند. به طور کلی سرم‌ها بسیار سبک‌تر و رقیق‌تر از کرم‌های مرطوب‌کننده می‌باشند و برای استفاده زیر ارایش بسیار مناسب هستند زیرا به راحتی جذب می‌شوند. سرم‌ها انواع مختلفی دارند؛ از جمله سرم آبرسان و مرطوب‌کننده، سرم‌های روشن‌کننده، سرم ضدپیری و پیشگیری از آکنه و سرم‌های ضدجوش.
      در ادامه به معرفی بهترین تونر و سرم‌های ضد جوش صورت میپردازیم:

      سرم ضد جوش پلاس نوتروژینا حجم ۳۰ میل

      این سرم که محصول کشور فرانسه است، را می‌توان به صورت روزانه مصرف کرد. همچنین فاقد هرگونه مواد مخرب برای پوست است. از این محصول می‌توان به عنوان لایه‌بردار نیز استفاده کرد؛ چرا که می‌تواند درخشندگی خاصی به پوست شما دهد. همچنین از این محصول می‌توان برای از بین بردن جوش‌های صورت نیز استفاده کرد.

      تونر ضد جوش سر سیاه نوتروژینا

      این تونر علاوه‌بر ازبین بردن جوش‌های سرسیاه به ازبین بردن جوش‌های سرسفید نیز کمک می‌کند. همچنین با کنترل میزان چربی پوست به مات و زیبا شدن پوست می‌انجامد. این محصول دارای قدرت پاک‌کنندگی بسیار قوی است و می‌تواند تمام آلودگی‌های صورت شما را از بین ببرد. این تونر می‌تواند به پوست صورت شما آرامش و لطافت را هدیه دهد. اگر به دنبال از بین بردن جوش صورت خود هستید، استفاده از این محصول را به شما پیشنهاد میکنم.

      سرم جوانساز و ضد آفتاب سیمپل spf30

      این سرم با بافت بسیار سبک و لطیف خود باعث جذب سریع به پوست می‌شود این محصول جوانساز محتوی عصاره‌ی جلبک دریایی است، که به رطوبت‌رسانی پوست صورت بسیار کمک می‌کند. همچنین این سرم با ترکیباتی که دارد مانع از پیری پوست صورت می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این سرم می‌توان به بدون رنگ، وگان و انتی اکسیدان بودن اشاره کرد.

      تونر پوست نوتروژینا مدل زردچوبه

      همه‌ی ما در طول روز با انواع از موارد استرس‌زا سرو کار داریم که می‌تواند اثرات مخربی روی پوست صورت ما بگذارد، تونر نوتروژینا با خواص ویژه‌ی خود مانع از بروز اثار مخرب این استرس‌ها بر روی پوست صورت می‌شود. همچنین این تونر یکی از محبوب‌ترین تونرهای موجود در بازار است؛ که خاصیت رطوبت‌رسانی دارد و به درمان جوش‌های صورت نیز بسیار کمک می‌کند.

      بهترین شوینده‌های رفع جوش صورت

      بهترین ژل درمان جوش صورت

      برای درمان جوش صورت و جلوگیری از آکنه شما به یک ژل شستشوی درمانی با کیفیت بالا نیاز دارید همراه داششتن یک ژل شستشوی نه تنها آکنه‌های شما را از بین می‌برد بلکه مانع بروز جوش‌های جدید بر روی پوست صورت شما می‌شود. به همین علت در این مقاله سعی داریم بهترین ژل شستشوی درمانی را به شما معرفی کنیم.

      ژل ضدجوش نوتروژینا مدل rapid

      این ژل ضدجوش صورت با ابرسانی قوی سبب شاداب شدن پوست صورت شما می‌شود. همچنین خون‌رسانی و گردش خون را در زیر پوست شما زیاد می‌کند و ph پوست شما را کنترل می‌کند. ژل ضدجوش نوتروژینا مناسب برای انواع پوست است و درمان کننده‌ی جوش‌ها و آکنه‌ها است شایان ذکر است که در این محصول هیچ ماده‌ی حساسیت‌زایی به کار نرفته است.

      ژل ضدجوش فوری sos سیمپل

      این ژل که محصول کشور انگلستان است بافت سبک و نرم دارد و با جذب بالای خود به صورت ضد جوش فوری عمل می‌کند. همچنین چربی پوست صورت را به شکل دقیقی تنظیم می‌کند و سبب مات شدن پوست می‌شود و از براق شدن پوست صورت شما نیز جلوگیری میکند. شایان ذکر است این ضدجوش فاقد هرگونه تست حیوانی بوده و وگان است.

      ژل میسلار زردچوبه نوتروژینا soothing clear

      این محصول که سازگار با انواع پوست است به خصوص پوست دهیدراته با پاکسازی عمیق آن باعث درخشندگی و زیبایی صورت شما می‌شود؛ همچنین پوست صورت را مرطوب می‌کند و از خشکی پوست جلوگیری می‌کند. ژل زردچوبه نوتروژینا یک آرایش پاک‌کن قوی هم محسوب می‌شود؛ که با آن می‌توان حتی آرایش‌های ضد آب را نیز به خوبی پاک کرد. خوب است بدانید این محصول به از بین بردن لکه‌های تیره‌ی پوستی نیز کمک میکند.

      روغن تی‌تری بادی شاپ body shop

      روغن تی‌تری یا همان روغن درخت چای که یک محصول انگلیسی است؛ با کنترل دقیق میزان چربی پوست به بهبود سریع آکنه‌های صورت کمک زیادی می‌کند، همچنین سبب کوچک شدن منافذ پوست نیز می‌شود. این روغن خواص دارویی بسیاری را شامل می‌شود که از آن در جهت درمان و بهبود مشکلات پوستی استفاده‌های فراوانی می‌شود.

      روغن تی‌تری فارماسی حاوی عصاره درخت چای

      این روغن با جذب سریع باعث کاهش و درمان جوش صورت می‌شود، مصرف‌ای روغن پوست صورت شما را لطیف و صاف میکند. همچنین شما با استفاده از این محصول می‌توانید با خشکی صورت خود خداحافظی کنید. این محصول با کنترل دقیق چربی، پوست شما را به حالت طبیعی نزدیک میکند.

       

      بخوانید  چند نکته برای افزایش ماندگاری رنگ مو
      بهترین ژل درمان جوش صورت

      کرم ابرسان ضد جوش

      هدف اصلی از مصرف کرم آبرسان مرطوب کردن سطح پوست است؛ که این کار را با گرفتن رطوبت از لایه‌های عمیق پوست انجام می‌شود. آبرسان‌ها انواع مختلفی دارند و برای همه انواع پوست‌ها موجود هستند؛ همچنین امروزه آبرسان بخش مهمی از روتین پوستی را تشکیل می‌دهند به همین علت در این مطلب می‌خواهیم به برخی از انواع آبرسان‌ها بپردازیم.

      کرم ابرسان ضد جوش نوتروژینا

      این آبرسان بدون چربی است و سبب مرطوب شدن پوست صورت می‌شود. همچنین این آبرسان کوچک کننده‌ی منافذ پوستی می‌باشد؛ این محصول با خاصیت انتی‌باکتریال و ضدالتهاب خود باعث ازبین رفتن جوش‌ها و صاف و درخشنده شدن پوست صورت می‌شود.
      آبرسان صورت نوتروژینا حاوی عصاره زردچوبه حجم۷۵ میل
      این آبرسان ضدجوش بوده و با جذب بالای خود ترمیم کننده‌ی خوبی برای جای جوش صورت است. شما می‌توانید از این آبرسان بعد از اصلاح صورت استفاده کنید تا پوستتان لطافت و تازگی قبل را پیدا کند. همچنین این محصول حاوی ترکیبات مغذی است که به بهبود و سلامت پوست شما می‌انجامد.

      ‫0/5 ‫(0 نظر)

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *