بلاگ

معرفی بهترین اسکراب‌ها برای انواع پوست

معرفی بهترین اسکراب‌ها برای انواع پوست

پوست مهمترین لباس هر انسانی به شمار می‌رود و طبیعی است که گاهی دچار آلودگی شود. بنابراین اولین قدم برای زیباتر شدن هر شخص، رسیدگی و مراقبت از پوست صورت و پاکسازی آن است. امروزه عوامل بسیاری باعث ایجاد آلودگی‌های پوستی می‌شود و سلامت پوست شمارا به خطر می‌اندازد، که ممکن است شما از آن‌ها بی‌خبر باشید؛ آلاینده‌ها و آلودگی‌های موجود در هوا، روی پوست رسوب می‌کنند و به آن آسیب می‌زنند؛ از طرفی استفاده از مواد آرایشی بهداشتی ناهماهنگ با پوست باعث ایجاد جوش و لک‌ها در سطح پوست خواهند شد. مصرف این مواد نامطلوب باعث بازشدن منافذ پوستی، و در نتیجه تبادل هوا به درون پوست می‌شود.

داشتن پوست سالم و درخشان از الویت‌های هر انسانی است؛ لذا برای رسیدن به این هدف، با وجود آلودگی‌هایی که هرروزه در معرض خطر آن‌ها قرار داریم، پاکسازی پوست صورت از مهمترین اقداماتی است که باید در روتین روزانه خود قرار دهیم. مواد آرایشی و بهداشتی زیادی برای این امر وجود دارد؛ که یکی از بهترین گزینه‌های موجود اسکراب‌ها هستند. اسکراب‌ها دارای دانه‌های ریزی هستند که درون مایه‌ای شناور اند؛ و با ماساژ دادن آن‌ها برروی سطح پوست؛ باعث از بین بردن آلودگی‌ها، چربی‌ها و سلول‌های مرده پوست می‌شوند؛ که به درخشانی و شادابی پوست می‌انجامد. مهترین نکته برای استفاده از اسکراب؛ مصرف اسکراب متناسب با پوست صورت شماست. در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین اسکراب‌های موجود در بازار برای انواع پوست بپردازیم؛ با ما همراه باشید:

بهترین اسکراب برای پوست چرب

همانطور که در بالا اشاره شد؛ اسکراب‌ها با لایه برداری از پوست مانع تجمع سلول‌های مرده می‌شوند، تجمع سلول‌های مرده روی پوست راه‌های تنفس پوست را بسته و باعث گرفتگی منافذ و ایجاد جوش‌های التهابی، می‌شوند. در ادامه به معرفی بهترین اسکراب‌ها برای پوست‌های چرب خواهیم پرداخت:

اسکراب لایه بردار نوتروژینا مدل گریپ فروت

اسکراب لایه‌بردار نوتروژینا مدل گریپ فروت یک لایه‌بردار ملایم محسوب می‌شود و جز بهترین اسکراب‌ها برای پوست‌های چرب محسوب می‌شود؛ پس به صورت روزانه می‌توان از آن استفاده کرد. دانه‌های زبر و کوچک درون آن باعث پاکسازی پوست از آلودگی‌ها می‌شود؛ و استفاده طولانی مدت از آن شادابی پوست را افزایش داده و پوست جوان‌تر از قبل به نظر می‌رسد.
عصاره گریپ فروت موجود در این محصول، چربی‌های اضافه پوست را پاکسازی کرده و از بروز جوش‌های جدید، جلوگیری می‌کند. همچنین با کنترل چربی پوست باعث کاهش جوش‌های سرسیاه نیز می‌شود. از دیگر مزایای این محصول کاهش رنگدانه‌های پوستی و کمرنگ شدن لکه‌های در سطح پوست می‌باشد؛ که به دلیل گریپ فروت صورتی درون آن است.
کلاژن یکی از پروتئین‌های موجود در پوست است که باعث جوانتر به نظر رسیدن آن می‌شود. با بالا رفتن سن، کلاژن‌سازی طبیعی پوست کاهش پیدا می‌کند و در نتیجه پوست دچار چین و چروک و پیری خواهد شد. ویتامین سی موجود در اسکراب لایه بردار نوتروژینا، پوست را برای کلاژن‌سازی تحریک می‌کند؛ پس استفاده مکرر آن می‌تواند منجر به جوانتر بنظر رسیدن پوست شود. و همین امر این اسکراب را به بهترین اسکراب برای پوست چرب تبدیل کرده است.

بهترین اسکراب برای پوست چرب

ماسک و شوینده و اسکراب ۳ کاره پیور اکتیو garnier

پاک‌کننده ۳ منظوره گارنیه مدل پیور اکتیو، یکی دیگر از بهترین اسکراب‌ها برای پوست چرب و مختلط می‌باشد. عصاره اکالیپتوس موجود در آن خاصیت چربی‌زدایی و لایه‌برداری بالایی دارد، که باعث بستن منافذ باز پوست می‌شود. همچنین جوش‌های سرسیاه را که از عوارض باز بودن منافذ پوست است، می‌تواند از بین ببرد. ماسک زینک و ژل پاک کننده ۳ منظوره‌ی پیور اکتیو باعث شفافیت، زیبایی و شادابی بیشتر پوست می‌گردد.

ژل اسکراب لایه بردار پوست نوتروژینا مدل لیمو و آلوئه‌ورا

 ژل اسکراب لایه‌بردار نوتروژینا مدل Parlama Karciti به دلیل عصاره لیمو و آلوئه‌ورا موجود درآن، جز بهترین اسکراب‌ها برای پوست چرب می‌باشد و همانطور که از اسمش پیداست، باعث لایه برداری سلول‌های مرده و الودگی‌های سطح پوست می‌شود. این پاکسازی پوست سبب شادابی و جوانی، جلوگیری از پیری پوست و چین و چروک‌ها، رطوبت‌رسانی و تغذیه پوست می‌شود. استفاده از بهترین اسکراب مناسب پوست چرب به صورت روزانه میتواند منجر به از بین رفتن لکه‌های پوستی، و مات‌تر و زیباتر به نظر رسیدن آن شود.

مراقب همیشگی پوست و موی شما

برای مشاوره قبل از خرید و اطلاع از نحوه ی مصرف محصولات ما با کارشناسان فروش مجموعه از طریق تلگرام در ارتباط باشید.

بهترین اسکراب مناسب پوست خشک

خشکی پوست به دلیل دهیدراته بودن و کم آبی پوست می‌باشد. ننوشیدن آب به مقدار کافی وعدم توجه به استفاده از محصولات مراقبتی مناسب این نوع پوست میتواند به مرور آن را دچار مشکلاتی چون؛ زبری و خراش، پوسته پوسته شدن و حتی تشدید خشکی گرداند. پس توجه به محصولات مراقب پوستی متناسب با این نوع پوست می‌تواند از بروز این مشکلات جلوگیری نماید و سبب زیباتر به نظر رسیدن آن شود. در ادامه به معرفی بهترین اسکراب برای این نوع پوست خواهیم پرداخت.

اسکراپ صورت نوتروژینا مدل Hydro boost

اسکراپ صورت نوتروژینا مدل Hydro boost علاوه بر لایه‌برداری، خاصیت آبرسانی بالایی دارد که یکی از مهمترین ویژگی‌های یک اسکراب مناسب پوست‌های خشک می‌باشد. این محصول به دلیل نداشتن هیچ گونه ماده مضر از جمله پارابن، صابون و چربی، برای پوست‌های حساس نیز می‌تواند بسیار مفید باشد. استفاده از این محصول می‌تواند بافت پوست را بهتر کرده و خطوط ریز و چین و چروک‌های موجود در سطح آن را از بین ببرد و پوست را جوانتر و روشن‌تر گرداند.

بهترین اسکراب مناسب پوست خشک

معرفی بهترین اسکراب‌های روشن کننده و لایه بردار

پوست ما هر ۱۴ تا ۲۸ روز یک‌بار، سلول‌های جدیدی تولید می‌کند، پس مهم است برای شاداب و صاف نگه داشتن آن، این سلول‌های مرده را با کمک لایه‌بردارها و اسکراب‌ها از بین ببریم؛ که این کار منجر به سفیدی و شفافیت بیشتر پوست نیز می‌شود؛ در ادامه به معرفی بهترین اسکراب‌های لایه بردار و همچنین بهترین اسکراب سفیدکننده صورت می‌پردازیم:

اسکراب مانوکا زیاجا مناسب پوست مختلط و چرب

نام مانوکا از درخت مانوکا گرفته شده است، پس میتوان آن را جزو بهترین اسکراب‌های طبیعی به حساب آورد. برخی از ویژگی‌های این محصول عبارتند از:
1. از بین بردن سلول‌های مرده و آسیب دیده در کمترین زمان
۲. کاهش دهنده فعالیت‌های غدد چربی‌ساز
3. از بین برنده‌ی مشکلات پوستی مثل لکه‌ها، آکنه و جوش‌ها
4. باز نمودن مسدودیت منافذ پوستی
5. ایجاد لطافت در پوست
6. برقراری تعادل در PH پوست
7. ساخته شده از فرمولاسیون وگان
همه‌ی ویژگی‌های منحصربه‌فرد اسکراب مانوکا زیاجا، باعث شده تا جز بهترین اسکراب‌های سفیدکننده صورت قرارگیرد.

ژل شستشو ضدجوش پلاس نوتروژینا sivilce karsiti

ژل شستشو ضدجوش پلاس نوتروژینا به دلیل توجه زیاد به نکات بهداشتی و درمانی در همه‌ی مراحل تولید آن، مورد تایید تمامی پزشکان پوست دنیا می‌باشد. کنترل چربی پوست و پاک‌کنندگی عمقی آن باعث تمیزی پوست شده و از بروز جوش جلوگیری به عمل می‌آورد، پس می‌توان این اسکراب را جز بهترین اسکراب‌ها برای جوش دانست.
همچنین این محصول قدرت لایه‌برداری بالایی دارد که برای انواع پوست چرب، جوش‌دار، معمولی، حساس و خشک قابل استفاده است. ضد حساسیت بودن این ژل شستشو باعث شده تا بدون ترس از پوسته پوسته شدن و یا تورم در سطح پوست خود، از این محصول استفاده کنیم. استفاده متداول از این محصول می‌تواند پوستی شاداب و با طراوت را برای شما عزیزان به ارمغان آورد.

محصول شگفت انگیزتو پیدا کن! مشاورش با من:)

طبقه بندی محصولات
    بخوانید  برای کم آبی صورتم از چه کرمی استفاده کنم؟
    فیلتر قیمت

      اسکراب کرم لایه بردار و روشن کننده Bright boost نوتروژینا

      کرم روشن کننده Bright boost نوتروژینا بهترین اسکراب سفیدکننده صورت می‌باشد؛ که از پرفروش‌ترین و معروف‌ترین محصولات این برند به شمار می‌رود. بافت کرم مانند و دانه‌های ریز اسکرابی درون آن، کثیفی‌ها و سلول‌های مرده سطح پوست را از بین برده، آن‌ها را بازسازی کرده و در نهایت منجر به شفافیت بیشتر آن می‌گردد.
      آلفا هیدروکسی اسید و دیگر لایه بردارهای طبیعی تشکیل دهنده اسکراب سفیدکننده صورت Bright boost نوتروژینا سبب از بین بردن کدری، خستگی و تیرگی پوست می‌شود و روند بازسازی سلول‌های جدید را نیز سرعت می‌بخشد. پس این محصول انتخاب مناسبی برای افرادی است که قصد برگرداندن حس روشنی و شادابی و طراوت را به پوست خود دارند.
      اسکراب سفیدکننده صورت نوتروژینا با افزایش کلاژن در سطوح عمقی پوست، منجر به جوانتر به نظر رسیدن آن می‌گردد و همچنین به تمامی نقاط پوست آبرسانی کرده و مانع بروز خشکی در سطح پوست می‌شود. نکته حائز اهمیت دیگر در مورد این محصول وجود انواع ویتامین‌ها درون آن می‌باشد که کلیه مواد مغذی مورد نیاز برای تسریع روند بهبودی پوست را به آن می‌رساند.

      اسکراب لایه بردار نوتروژینا مدل سلولار بوست cellular boost

      اسکراب لایه‌بردار نوتروژینا مدل سلولار بوست یکی دیگر از شناخته‌شده‌ترین محصولات برند نوتروژینا می‌باشد. ویتامین سی موجود در ترکیبات این اسکراب باعث ساخت هیدروکسی پرولین شده، که پوست را تحریک به کلاژن‌سازی می‌کند و مانع اسیب رساندن رادیکال‌های آزاد به پوست می‌شود. این اسکراب علاوه بر بهبود جای زخم‌ها و تسریع روند بهبود آن‌ها، آفتاب‌سوختگی را نیز التیام بخشیده و آثار به جا مانده‌ی آن را از بین خواهد برد.
      از دیگر فواید ویتامین سی موجود در این اسکراب، از بین بردن لکه‌های پوستی و کاهش چین و چروک‌ها و علائم پیری پوست است. در ترکیبات اسکراب لایه بردار نوتروژینا علاوه بر ویتامین سی، گلایکولیک اسید نیز وجود دارد. نقش گلایکولیک اسید شکستن سلول‌های بیرونی پوست و لایه زیرین آن است؛ که به این صورت لایه‌برداری از پوست انجام می‌پذیرد. اسید گلایکولیک باعث مرطوب ماندن پوست و جلوگیری از ایجاد خشکی در سطح پوست می‌شود.
      اسکراب لایه‌بردار نوتروژینا مورد استفاده برای انواع پوست‌های خشک، چرب، مختلط و حساس می‌باشد؛ پس افراد دارای هر نوع پوست با خیال راحت قادر به استفاده از این محصول می‌باشند.

      معرفی بهترین اسکراب‌های روشن کننده و لایه بردار

      بهترین اسکراب‌های ضدجوش

      همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم؛ ما هرروزه در معرض آلودگی‌های مختلفی قرار داریم که این آلودگی‌ها باعث انسداد منافذ پوستی شده و به ایجاد جوش‌ها در سطح پوست منجر می‌شود. برای جلوگیری از ایجاد جوش‌ها، از محصولات مراقبتی و بهداشتی متفاوتی می‌توان بهره برد که یکی از بهترین آن‌ها اسکراب‌های ضدجوش می‌باشد. در ادامه به معرفی برخی از آن‌ها می‌پردازیم.

      اسکراب ضدجوش نوتروژینا

      اسکراب ضدجوش نوتروژینا، لایه اضافی بیرونی سطح پوست را برداشته و با این کار سبب می‌شود، سلول‌های پوستی آزادانه تنفس کرده و پوست رطوبت خود را بهتر جذب کند. برطرف شدن آلودگی‌ها از سطح پوست مانع بروز جوش‌های جدید خواهد شد و همچنین سالسیک اسید موجود در این اسکراب، التهابات پوستی و آکنه را کاهش داده و باعث می‌شود پوست صاف‌تر و شفاف‌تر به نظر برسد. ویژگی‌های کلی این محصول عبارتند از:
      1. بافت ژلی و سبکی
      2. فاقد چربی
      3. فاقد پارابن
      4. قابل استفاده برای پوست‌های چرب دارای جوش
      5. کوچک و تمیزکننده منافذ پوست
      ۶. پاک و شفاف‌کننده پوست

      اسکراب صورت اسکین دتوکس نوتروژینا

      اسکراب صورت اسکین دتوکس از لایه‌بردارهای سبک و مناسب پوست‌های حساس به شمار می‌رود. دانه‌های ریز و اسکرا گلیکولیک اسید موجود در این محصول، سلول‌های مرده سطح پوست را پاکسازی می‌کند و پوست را تحریک به ساخت لایه‌ای جدید می‌کند. همچنین این محصول با اکسیژن‌رسانی و آبرسانی به پوست رطوبت پوست را حفظ کرده و مانع ایجاد خشکی می‌شود.
      ماساژ دانه‌های ریز موجود در این محصول برروی سطح پوست، سبب افزایش جریان خون می‌شود و کلاژن‌سازی را افزایش می‌دهد. همچنین استفاده مکرر از این محصول باعث حذف لکه‌ها و آکنه‌های پوستی می‌شود. از دیگر مزیت‌های این محصول فاقد الکل و پارابن بودن آن می‌باشد.

      بهترین اسکراب‌های ضدجوش

      اسکراب ضدجوش سرسیاه نوتروژینا

      اسکراب ضدجوش سرسیاه نوتروژینا با دانه‌های ریز درون خود، سطح پوست را صیقل داده و جوش‌های سرسیاه را از بین برده و مانع بروز مجدد آن‌ها می‌شود. این محصول مناسب افرادی است که پوستشان مستعد جوش‌های سرسیاه است. تمیز شدن پوست به صورت عمقی، صافی و شفافیت پوست، از بین بردن لکه‌های پوستی از دیگر مزایایی است که این محصول با استفاده مکرر برای شما به ارمغان می‌آورد. اگر خواهان پوستی تمیز و عاری از جوش‌های سرسیاه هستید اسکراب ضدجوش سرسیاه نوتروژینا مناسب شماست.

      اسکراب و ماسک زغال گارنیر Garnier

      اسکراب و ماسک زغال گارنیر Garnier با فرمولاسیون پیشرفته خود هم به صورت اسکراب، هم به صورت ماسک و هم شوینده قابل استفاده است. ژل شستشوی زغال فعال به دلیل دارا بودن اسید سالیسیلیک، پوست را از هرگونه کثیفی و ناخالصی، به شدت تمیز می‌کند. همچنین ذرات لایه‌بردار طبیعی موجود در آن باعث شده تا به عنوان یک اسکراب نیز مورد استفاده قرار گیرد؛ و با لایه برداری از سطح آن جوش‌های سرسیاه را به طور کامل، از بین ببرد. همچنین این محصول به عنوان یک ماسک مفید برای پوست‌های چرب شناخته می‌شود زیرا چربی پوست را کاهش داده و آن را نرم و لطیف می‌کند. همچنین این محصول مانع ایجاد جوش‌های جدید شده و جوش‌های قدیمی را نیز از بین می‌برد.

      ‫0/5 ‫(0 نظر)

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *