بلاگ

برای رفع سیاهی زیر چشم چیکار کنم؟

برای رفع سیاهی زیر چشم چیکار کنم؟

سیاهی‌های اطراف چشم یکی از شایع‌ترین مسائلی است که افراد در هر سنی به دلایل مختلفی ممکن است با آن مواجه شوند. رفع سیاهی زیر چشم که ممکن است با پف کردگی همراه باشد؛ بر زیبایی افراد تاثیر منفی گذاشته و آن‌ها را پیرتر نشان می‌دهد. از بین بردن این حلقه‌های سیاه که بیشتر در افراد دارای استعداد ژنتیکی هیپرپیگمانتاسیون و افرادی که رنگ پوستشان سبزه است به وجود می‌آید، کاری دشوار و زمان‌بر است. و در ابتدا نیاز است علت به وجود آمدن آن‌ها را شناسایی کرده و سپس دست به اقدام برای رفع سیاهی زیر چشم بزنیم. در ادامه عوامل ایجاد سیاهی دور چشم را بیان کرده و به معرفی ۲ محصول مناسب برای از بین بردن این لکه‌ها می‌پردازیم.

کرم ضد سیاهی چشم

چه عواملی باعث ایجاد سیاهی زیر چشم می‌شوند؟

پوست اطراف چشم نسبت به سایر قسمت‌های پوست صورت نازک‌تر است و رگ‌های خونی در این قسمت به سطح نزدیک‌تر بوده و ممکن است پوست این قسمت را تیره‌تر نشان دهند. عواملی که این سیاهی را ممکن است تشدید کند عبارتند از:
1. خستگی مفرط و کمبود خواب
2. افزایش سن
3. تاثیر تلوزیون، تلفن همراه و کامپیوتر
4. برنامه غذایی ناسالم
۵. عدم مصرف سبزیجات و میوه‌ها
6. واکنش‌های آلرژیک و خشکی چشم
7. کم‌آبی بدن
8. قرار گرفتن زیاد در معرض نور خورشید
9. حساسیت به برخی غذاها
10. ژنتیک و سابقه‌ی خانوادگی
در ادامه به معرفی ویژگی‌های دو نمومه از بهترین کرم‌ها برای رفع سیاهی زیر چشم میپردازیم؛ با ما همراه باشید.

رفع سیاهی زیر چشم

رفع سیاهی کرم زیر چشم با کرم دور چشم نوتروژینا مدل Hydro Boost

این کرم با قدرت آبرسانی بالای خود به پوست اطراف چشم، موجب رفع سیاهی زیر چشم و خستگی آن می‌شود؛ پس به عنوان یک مرطوب‌کننده بسیار قوی با ساختار ژلی، که توانایی مرطوب نگه داشتن پوست دور چشم تا ۲۴ را دارد نیز شناخته می‌شود. مرطوب ماندن پوست اطراف چشم، از بروز چین‌وچروک‌ها جلوگیری کرده و پف زیر چشم‌ها را از بین می‌برد.
هیالورونیک اسید موجود در این محصول باعث شده تا به سرعت جذب پوست شود و آن را آبرسانی کن. در ضمن در تولید این محصول از هیچ‌گونه ماده شیمیایی استفاده نشده است. کرم دور چشم نوتروژینا با فرمولاسیون پیشرفته خود خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش داده و گودی زیر چشم را برطرف می‌کند. لازم به ذکر است این محصول ضد حساسیت بوده و برای انواع پوست قابل استفاده است پس با خیال راحت از آن استفاده کنید و از نتیجه شگفت‌انگیز آن لذت ببرید.

محصول شگفت انگیزتو پیدا کن! مشاورش با من:)

طبقه بندی محصولات
    بخوانید  معرفی کرم برای رفع لک صورت
    فیلتر قیمت

      رفع سیاهی زیر چشم با کرم ضدچروک روز نوتروژینا مدل Cellulr Boost

      فرمولاسیون این کرم غنی از هیالورونیک اسید است که به شدت به پوست آبرسانی و سطح پوست را تقویت می‌کند. ساختار کرمی و سبک این محصول باعث شده تا برای زیر آرایش مناسب باشد. از بین بردن آثار خستگی از پوست اطراف چشم نیز از دیگر عملکردهای مثبت و مفید این محصول از برند محبوب نوتروژینا می‌باشد.
      رتینول موجود در این کرم، پوست را تحریک به کلاژن‌سازی کرده و انعطاف‌پذیری پوست را بالا می‌برد بنابراین چین‌وچروک‌های ریز نیز از بین رفته و پوست اطراف چشم جوان‌تر به نظر می‌رسد. آبرسانی فوق‌العاده این محصول سبب مرطوب ماندن پوست در کل طول روز شده و از پیری زودرس جلوگیری می‌نماید.
      برای استفاده از کرم ضد چروک زیر چشم نوتروژینا تنها کافیست مقدار کمی از آن را به انگشت خود زده و با ضربه‌های بسیار آرام آن را از قسمت گوشه چشم به سمت بیرون چشم پخش کنید. حتما دقت کنید که ضربه‌ها بسیار آرام، باشند زیرا ضربه‌های محکم ممکن است سبب تشدید این سیاهی‌های اطراف چشم شوند.

      جمع‌بندی

      مراقبت از پوست اطراف چشم به دلیل تاثیر مستقیمی که بر روی زیبایی چشم‌ها و افراد می‌گذارد؛ از اهمیت بالایی برخوردار است. لذا اضافه کردن محصولات مراقبتی برای رفع سیاهی زیر چشم به روتین پوستی خود از الزامات است.

      ‫0/5 ‫(0 نظر)

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *