بلاگ

معرفی کرم برای رفع لک صورت

معرفی کرم برای رفع لک صورت

پوست و مو از مهم‌ترین المان‌های زیبایی ظاهری افراد به‌شمار می‌آیند. بنابراین شادابی و سلامت پوست از فاکتورهای زیبایی‌شناسانه به شمار می‌روند. افرادی که دارای لک‌های پوستی و آکنه‌ها هستند مورد قضاوت قرارگرفته و به عنوان افرادی که به سلامت پوست خود اهمیت نمی‌دهند شناخته می‌شوند. لذا خانم‌ها و آقایان ممکن است در هر سنی از این لک‌ها رنج برده و به دنبال راه‌حل‌هایی برای رفع لک صورت باشند. در ادامه قصد داریم چرایی ایجاد لک‌های پوستی را به طور مختصر بررسی کنیم.

برای رفع چروک صورت از چه محصولاتی استفاده کنم؟

چه عواملی باعث ایجاد لک صورت می‌شوند؟

عواملی که باعث ایجاد لک‌های پوستی می‌شوند را می‌توان به دو دسته عوامل بیرونی و درونی تقسیم‌بندی کرد. پس از بررسی و تشخیص این عوامل، باید دست به اقداماتی برای رفع لک صورت بزنیم. تا ضمن رفع لک‌های قبلی صورت، از بروز لک‌های جدید نیز جلوگیری به عمل آوریم. به طور کلی عوامل اصلی ایجاد لک صورت عبارتند از:
1. تجمع کم یا زیاد رنگدانه‌ها در یک نقطه از پوست
2. از دست دادن رنگدانه‌های بخشی از پوست
3. قرارگرفتن زیاد در معرض نور خورشید
4. افزایش سن
5. ژنتیک
6. بارداری
7. مصرف داروهای هورمونی
8. مصرف لوازم آرایشی‌های غیر استاندارد
9. دیابت و چاقی
در ادامه قصد داریم یکی از محصولات فوق‌العاده موثر برای رفع لک صورت را به شما همراهان گرامی معرفی کنیم؛ با ما همراه باشید.

درمان لک صورت

رفع لک صورت با سرم ضدلک و درخشان‌کننده نوتروژینا Bright Boost

 سرم ضد لک و درخشان‌کننده نوتروژینا Bright Boost برای انواع پوست مناسب می‌باشد و به دلیل عصاره زردچوبه و نئوگلوکوزامین موجود در آن باعث یکدست شدن رنگ و بافت پوست می‌شود. همچنین سرم ضدلک و درخشان‌کننده نوتروژینا به عنوان یک لایه‌بردار ملایم نیز عمل می‌کند و به همین طریق لک‌های تیره سطح پوست را از بین برده و باعث درخشان‌تر شدن آن می‌شود.
بازسازی و ترمیم سلول‌های مرده پوست یکی دیگر از عملکردهای مثبت این سرم ضدلک می‌باشد. بافت سبک این سرم از برند محبوب نوتروژینا سبب جذب سریع آن توسط پوست شده و از آنجایی که این سرم فاقد چربی است، منافذ پوست را نمی‌بندد و از بروز جوش‌های جدید نیز جلوگیری به عمل می‌آورد. همچنین این سرم مواد مورد نیاز پوست را به آن رسانده و به نوعی پوست را تغذیه می‌کند.
جمع‌بندی
همانطور که متوجه شدید لک‌های پوستی تاثیر منفی زیادی در زیبایی صورت گذاشته و از بین بردن آن‌ها می‌تواند اعتمادبنفس بالایی در فرد ایجاد کند. محصولات مختلفی در بازار برای از رفع لک صورت عرضه شده است اما پیشنهاد می‌شود محصولات مراقبتی خود را از برندهای معروف و مطمئن خریداری کنید تا بتوانید با خیال راحت از آن‌ها استفاده کنید و از شادابی پوست خود لذت ببرید.

‫0/5 ‫(0 نظر)
بخوانید  برای رفع جوش صورت چه کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *