بلاگ

برای کم آبی صورتم از چه کرمی استفاده کنم؟

برای کم آبی صورتم از چه کرمی استفاده کنم؟

بدن انسان برای اینکه بتواند عملکرد درستی داشته باشد نیاز به آب فراوان دارد. همچنین آب، از جمله تاثیرگذارترین مواد بر روی پوست می‌باشد و رسیدن آب کافی به پوست سبب شادابی و طراوت و افزایش استحکام آن می‌شود. در مقابل نرسیدن مقدار کافی آب، به پوست عوارضی همچون چین‌وچروک و خستگی، بی‌روحی و کسلی را برای پوست به همراه دارد.
به طور کلی افزایش سن باعث می‌شود رطوبت پوست کاسته شده و چروک‌ها بیشتر نمایان شوند و همین موضوع سبب می‌شود زیبایی و جوانی پوست نیز به خطر بیوفتد. استفاده از محصولات مراقبتی پوست یکی از مهترین اقدامات در جهت زیبا و شاداب نگه داشتن پوست می‌باشد؛ استفاده از آبرسان‌ها در روتین پوستی خود یکی از بهترین راهکارها برای رفع کم آبی پوست صورت می‌باشد. در ادامه قصد داریم چند مورد از بهترین آبرسان‌های برند نوتروژینا، برای رفع کم آبی پوست صورت و شادابی بخشیدن مجدد به آن را به شما همراهان گرامی معرفی کنیم؛ همراه ما باشید.

درمان کم ابی صورت

ژل آبرسان نوتروژینا مدل Hydro boost

ژل آبرسان نوتروژینا مدل Hydro boost از بهترین آبرسان‌های برند نوتروژینا می‌باشد که سلول‌های پوستی را به بهترین شکل آبرسانی کرده و خشکی پوست را از بین می‌برد و حس شادابی را مجددا به پوست برمی‌گرداند. این ژل دارای بافت سبکی می‌باشد اما ماندگاری و دوام بالایی دارد و می‌تواند تا ۲۴ ساعت آب مورد نیاز پوست را تامین کند.
این محصول می‌تواند بهترین گزینه برای زیرسازی آرایش باشد و استفاده مداوم از آن نه تنها باعث مسدودیت منافذ پوست نمی‌شود بلکه به رفع کم آبی پوست صورت کمک می‌کند. ترهالوز گیاهی موجود در این آبرسان می‌تواند ساختار غشای سلولی اپیدرمی پوست را به خوبی حفظ کند.

سرم آبرسان پوست خشک و حساس لورآل NEM TERAPISI

سرم آبرسان پوست خشک و حساس لورآل NEM TERAPISI مناسب پست‌های خشک و حساس است و PH پوست را تنظیم کرده و توانایی مرطوب نگه داشتن پوست تا ۷۲ ساعت را دارا می‌باشد. این محصول بافت سبکی دارد و حاوی آب آلوئه ورا است که یکی از محصولات مفید آبرسانی پوست به شمار می‌رود. شفافیت بخشیدن به پوست و نرم و درخشان کردن پوست از دیگر عملکردهای مثبت این سرم آبرسان برند نوتروژینا می‌باشد.

ژل کرم آبرسان و روشن‌کننده برایت‌بوست نوتروژینا

ژل کرم آبرسان و روشن‌کننده برایت‌ بوست نوتروژینا فاقد چربی بوده و برای دو منظور آبرسانی و روشن‌کنندگی پوست صورت به کار می‌رود؛ زیرا در ترکیبات آن از AHA و PHA استفاده شده است که به صورت ملایم، کار لایه‌برداری از پوست را انجام می‌دهد. این کرم به پوست برای از بین بردن لک و تیرگی‌های سطح پوست کمک خواهد کرد و با آبرسانی مناسب پوست مانع بروز چین‌وچروک‌ها در سطح آن می‌شود.

ضدآفتاب و آبرسان نوتروژینا مدل Hydro Boost SPF25

ضدآفتاب و آبرسان نوتروژینا مدل Hydro Boost SPF25 همزمان آبرسانی عمیق به سلول‌های پوستی را انجام می‌دهد که باعث طراوت بیشتر پوست شده و هم از پوست در برابر اشعه‌های ماورابنفش نور خورشید محافظت می‌کند. این محصول منافذ پوستی را مسدود نمی‌کند و عاری از چربی است و بسیار سبک می‌باشد بنابراین قابلیت استفاده در زیر آرایش را دارد و به خوبی در زیر آن پنهان می‌شود.

سرم آبرسان ML15 Hydro Boost

سرم آبرسان ML15 Hydro Boost حجم ۱۵ میلی‌لیتری دارد و درب آن به صورت قطره چکانی است زیرا تنها استفاده ۳ یا ۴ قطره از آن در طول روز می‌تواند آبرسانی کامل پوست را انجام دهد. کپسول‌های ریز هیالورونیک اسید و ویتامین B۵ موجود در این سرم از مواد ضدپیری بسیار قوی هستند که تاثیر آن تنها پس از دو هفته استفاده از این محصول قابل مشاهده است.

سرم آبرسان نوتروژینا مدل Hydro Boost

سرم آبرسان نوتروژینا مدل Hydro Boost دارای مقدار زیادی نیاسینامید اسید و اسید هیالورونیک است که توانایی رطوبت‌رسانی به لایه‌های عمقی پوست را دارد. این محصول همچنین درخشندگی طبیعی پوست را حفظ کرده و تیرگی و کدری پوست را نیز از بین می‌برد به بدلیل بافت سبک خود برای استفاده در زیر آرایش پیشنهاد می‌شود.

برای کم آبی صورتم از چه کرمی استفاده کنم؟

کرم آبرسان سیمپل مدل Light حجم 125ML

ویژگی بارز کرم آبرسان سیمپل مدل Light حجم 125MLT تغییر محسوس در روشن شدن رنگ پوست در مدت زمان اندک می‌باشد. این کرم آبرسان فاقد الکل، پارابن، فتالات و دیگر ترکیبات حساسیت‌زای صابونی است و از این جهت مناسب پوست‌های حساس و شکننده می‌باشد. گلیسیرین و روغن گل گاوزبان موجود در آن، باعث بافت سافت و نرم آن شده که به سرعت جذب پوست می‌شود. طبق نظرسنجی‌های انجام شده از این محصول، ۸۰ درصد از جامعه آماری رضایت خود از این محصول را مطرح کرده و دارای رتبه بالایی می‌باشد و این نمایانگر کیفیت بالای محصولات شرکت تولید کننده می‌باشد.

ژل شوینده و آبرسان صورت سیمپل مدل پاکتی صورتی

ژل شوینده و آبرسان صورت سیمپل مدل پاکتی صورتی علاوه بر پاک کردن صورت از آلودگی‌ها و لوازم آرایشی، رطوبت‌رسانی عمیق پوست را انجام می‌دهد که مانع بروز چین‌وچروک و خشکی پوست می‌شود. همچنین این ژل دارای هیدراتاسیون عالی و بافت سبک و ضدجوش و ضد حساسیت می‌باشد و مواد شیمیایی همچون الکل و پارابن در آن وجود ندارد. استفاده از این محصول می‌تواند ویتامین‌های مورد نیاز پوست مثل ویتامین E و ویتامین B۵ را تامین کند.

‫0/5 ‫(0 نظر)
بخوانید  رفع منافذ باز پوستی با محصولات نوتروژینا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *