بلاگ

رفع منافذ باز پوستی با محصولات نوتروژینا

رفع منافذ باز پوستی با محصولات نوتروژینا

یکی از شایع‌ترین آسیب‌های پوستی که به دلیل بالا رفتن سن و کاهش کلاژن‌سازی و البته از بین رفتن حالت الاستین پوست به وجود می‌آید، باز شدن منافذ پوست می‌باشد. منافذ پوستی در سرتاسر پوست بدن وجود دارند و به صورت روزنه‌های کوچکی عمل می‌کنند که وظیفه خارج کردن چربی و عرق از بدن و خنک نگه داشتن آن را بر عهده دارند. اما باز شدن زیاد این روزنه‌ها می‌تواند تاثیر منفی روی ظاهر افراد و اعتمادبنفس آن‌ها داشته باشد. همین مسئله باعث شده تا افراد پس از بروز این مشکل به دنبال راهی برای رفع منافذ باز پوستی و عوارض منفی دیگری که به همراه دارند؛ باشند.

رفع منافذ باز پوستی با محصولات نوتروژینا

چرا باید منافذ باز پوستی را برطرف کرد؟

منافذ باز شبیه به روزنه‌هایی هستند که فولیکول‌های مو از آن‌ها بیرون آمده است. این منافذ در قسمت‌های مختلف پوست صورت ظاهر ناخوشایندی را ایجاد کرده اند. این منافذ ممکن است در شرایط مختلف و به دلایل مختلفی بازتر و بزرگ‌تر شوند. برای مثال عواملی همچون شست‌وشوی بیش از حد یاعدم شست‌وشوی پوست، استفاده زیاد از موادآرایشی نامرغوب و غیر متناسب با نوع پوست، وراثت، تغییرات هورمونی، قرار گرفتن زیاد در معرض نور خورشید و… می‌توانند منجر به تشدید باز شدن این منافذ شوند.
باز و بزرگ‌تر شدن منافذ پوستی علاوه بر تاثیرات منفی که بر روی زیبایی افراد دارد؛ می‌تواند سبب جذب بیش‌تر آلودگی‌های محیطی اطراف به داخل پوست شود و پوست را مستعد جوش‌های چرکی و سرسیاه کند. لذا رفع منافذ باز پوستی یکی از مهم‌ترین اقدامات برای داشتن پوستی سالم و بدون نقص می‌باشد. در ادامه به معرفی دو محصول بسیار موثر برای کوچک و تمیز نگه داشتن این منافذ می‌پردازیم.

رفع منافذ باز پوستی با سرم نیاسینامید اوردینری 30ML

همانطور که در مطالب فوق اشاره کردیم منافذ برای دفع چربی بیش از حد پوست بازتر می‌شوند. سرم نیاسینامید اوردینری در ترشح چربی پوست تعادل ایجاد کرده و بر غدد مولد چربی نیز اثرگذار است از این‌رو منافذ مجبور به باز شدن بیش‌ازحد برای دفع چربی‌های پوست نیستند. این سرم به دلیل فرمولاسیون پیشرفته خود که دارای ماده معدنی زینک و ویتامینB۳ به طور همزمان است؛ توانایی بالایی در از بین بردن منافذ باز پوست، جای جوش و آکنه‌های پوستی دارد.
از دیگر خواص این سرم می‌توان به کاهش باکتری‌های سطح پوست، کاهش خطوط ریز پوست و همچنین کاهش التهابات پوست اشاره کرد. این سرم بر پایه آب تولید شده و به همین دلیل دارای PH متعادلی می‌باشد که برای انواع پوست قابل استفاده است.

رفع منافذ باز پوستی با تونر ضدجوش سرسیاه نوتروژینا

بعد از پاکسازی و شستشوی پوست با انواع مواد شوینده ممکن است PH پوست از حالت تعادل خود خارج شده و عوارضی همچون التهاب و قرمزی پوست یا چین‌وچروک و خشکی را به همراه داشته باشند. بنابراین پس از شستشوی صورت که منافذ پوستی کاملا پاکسازی شده اند؛ نیاز است مواد مغذی به پوست برسد تا شادابی آن برگردد.
تونر ضدجوش سرسیاه نوتروژینا می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما باشد این تونر علاوه بر قدرت پاکسازی بالایی که دارد، مانع بازشدن منافذ پوستی می‌شود و جوش‌های سرسیاه و سرسفید سطح پوست را نیز از بین می‌برد. از طرفی به عنوان آرام‌بخش پوست عمل می‌کند و سبب جمع شدن منافذ پوستی نیز می‌شود.

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم دلایل ایجاد و راهکارهایی برای رفع منافذ باز پوستی را بیان کنیم. همانطور که مطالعه کردید منافذ باز می‌تواند روی ظاهر افراد تاثیرات بدی داشته باشند لذا اگر درمان‌های لازم برای رفع منافذ باز پوستی به موقع انجام نشود؛ این منافذ بازتر شده و نیاز به درمان‌های پیشرفته‌تر پیدا خواهد کرد. پس پیشنهاد می‌شود هرچه سریع‌تر برای درمان این منافذ، با مرغوب‌ترین محصولات اقدام کنید تا منافذ پوستتان کوچک‌تر شده و زیبایی و شادابی به آن برگردد.

‫0/5 ‫(0 نظر)
بخوانید  برای رفع سیاهی زیر چشم چیکار کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *