بلاگ

برای رفع چروک صورت از چه محصولاتی استفاده کنم؟

برای رفع چروک صورت از چه محصولاتی استفاده کنم؟

معمولا افراد با افزایش سن، شاهد چین‌وچروک‌هایی در سطح پوست خود هستند و این به دلیل پایین آمدن سطح کلاژن پوست است. کلاژن پوست، عامل ضخامت، سفتی و حالت کشسانی در سطح پوست است و پایین آمدن آن در پوست موجب ایجاد چین‌وچروک و لکه و همچنین مسن و شکننده به نظر رسیدن آن می‌شود. علاوه بر افزایش سن عوامل دیگری همچون؛ سیگار کشیدن، کم‌آبی پوست، پوزیشن اشتباه خواب، لاغر شدن و از دست دادن بافت زیر پوست، حالات چهره مثل اخم کردن یا خندیدن و همچنین آفتاب در به وجود آمدن چین‌وچروک‌ها موثر هستند.
چین‌وچروک‌های سطح پوست باعث پیرتر به نظر رسیدن افراد شده و همین مسئله باعث شده تا افراد فارغ از جنسیت به دنبال روش‌هایی برای رفع چروک پوست باشند. در ادامه قصد داریم سه نمونه از بهترین محصولات برای رفع چروک پوست را به شما عزیزان معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

کرم ضدچروک شب سلولاربوست نوتروژینا

کرم ضدچروک شب سلولاربوست نوتروژینا

استفاده از کرم ضدچروک شب نوتروژینا در شب باعث رطوبت‌رسانی عمیق و مانع خشکی و دهیدراته شدن پوست می‌شود که در نتیجه لطافت و شادابی را برای شما به ارمغان می‌آورد. همچنین به پوست برای ترمیم و کلاژن‌سازی سریع‌تر کمک کرده و سلول‌های پوستی که دچار ضعف شده‌اند را تقویت می‌کند. گردش خون و افزایش خون‌رسانی به پوست از دیگر عملکردهای مثبت این کرم است.
رفع چروک پوست و افتادگی پوست صورت که اغلب به دلیل افزایش سن می‌باشد نیز از مهم‌ترین فواید این کرم می‌باشد. استفاده مرتب از این محصول می‌تواند نگرانی پیری زودرس را برای همیشه از بین ببرد. همچنین این کرم توانایی از بین‌بردن لک‌های پوستی که از آثار مخرب آفتاب بر پوست است را از بین برده و انواع ویتامین‌های مورد نیاز از جمله، ویتامین سی، ویتامین‌آ، رتینول و هگزینول را به پوست می‌رساند.

محصول شگفت انگیزتو پیدا کن! مشاورش با من:)

طبقه بندی محصولات
    بخوانید  آموزش لمینت و لیفت مژه
    فیلتر قیمت

      کرم ضدچروک روز سلولاربوست نوتروژینا

       کرم ضد چروک روز نوتروژینا شامل هگزینول می‌باشد که بهترین ماده برای تحریک پوست به کلاژن‌سازی است و همانطور که در مطالب فوق اشاره کردیم؛ کلاژن پوست عامل شادابی و سلامت پوست می‌باشد و کاهش آن باعث بروز چین‌وچروک در سطح پوست می‌شود. از آنجایی که در این محصول از فیلترSPF20 استفاده شده است برای استفاده در روز بسیار مفید است؛ زیرا مانع آسیب رساندن اشعه‌های مضر خورشید به پوست می‌شود. این محصول علاوه بر رفع چروک پوست به دلیل دارا بودن ویتامین سی پوست صورت را روشن‌تر و بدون لک خواهد کرد. همچنین عوارض کمبود پروتئین را در سطح پوست کاهش خواهد داد.

      کرم ضدچروک روز سلولاربوست نوتروژینا

      کرم جوان‌کننده دور چشم سلولاربوست نوتروژینا

      بازسازی و احیای سلول‌های پوستی اطراف چشم، مهم‌ترین عملکرد این محصول از برند نوتروژینا می‌باشد. رتینول و هیالورونیک اسید موجود در این کرم دور چشم، ضدپیری بوده و باعث انعطاف‌پذیری پوست و رفع چروک پوست اطراف چشم می‌شود. این کرم رطوبت مورد نیاز پوست اطراف چشم را در طول روز تامین کرده و مانع خشکی آن می‌شود.
      همچنین کرم دور چشم نوتروژینا قابلیت استفاده در زیر آرایش را دارد؛ زیرا ساختار کرمی سبک آن باعث می‌شود به سرعت جذب شود. این کرم با احیاکردن خستگی اطراف چشم‌ها و حفظ خاصیت ارتجاعی و نرم و لطیف نگه داشتن این قسمت، مانع بروز خطوط و چین و چروک می‌شود. این محصول مورد تایید متخصصان پوست و ضد حساسیت می‌باشد پس با خیال راحت می‌توانید از آن استفاده و از نتایج شگفت‌انگیز آن لذت ببرید.

      مراقب همیشگی پوست و موی شما

      برای مشاوره قبل از خرید و اطلاع از نحوه ی مصرف محصولات ما با کارشناسان فروش مجموعه از طریق تلگرام در ارتباط باشید.

      ‫0/5 ‫(0 نظر)

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *